mobil telefon med track and trace

 

Ofte stillede spørgsmål

___________________________________

Ordre

Hvor er min ordre?

Vi sender hele ordren samlet. Hvis der er en vare på din ordrebekræftelse med en længere leveringstid, sendes ordren så snart, vi har modtaget den sidste vare på vores lager. Leveringstiden findes lige under prisen på ordrebekræftelsen. Vær opmærksom på, at leveringstiden på en vare godt kan ændre sig i indkøbskurven, hvis du har lagt flere i kurven, end vi har på lager. 

Kan jeg tilføje flere varer til min ordre?

Vi har desværre ikke mulighed for at tilføje varer til din ordre, da vi ikke må overstige det beløb, du har godkendt ved bestilling. Hvis du ønsker at slippe for endnu en porto, skal du sende en mail til info@hjem.dk for at få din ordre annulleret og herefter lægge en ny ordre på alle de varer, du ønsker.

Kan I sende flere ordrer samlet?

Vi har desværre ikke mulighed for at sende flere ordrer samlet, da vi ikke kan registrere dette i vores system. Hvis du ønsker at slippe for endnu en porto, skal du sende en mail til info@hjem.dk for at få dine ordrer annulleret og herefter lægge en samlet ny ordre på alle de varer, du ønsker.

Kan jeg lægge en ordre pr. telefon eller mail?

Vi vil altid gerne hjælpe med at gennemføre en ordre, men ordren skal gennemføres på hjemmesiden med et betalingskort/Mobilepay.

Returnering

Jeg vil gerne returnere det produkt, jeg har modtaget

Du har 365 dages returret på alle varer. Hvis du ønsker at returnere de ubrugte varer, du har købt, skal du blot udfylde en returformular på vores hjemmeside og benytte den vedlagte returlabel.

Kan jeg returnere varerne på jeres adresse?

Bor du i Silkeborg eller omegn og vil slippe for at betale porto, er du også velkommen til at returnere varerne på vores lager i tidsrummet 8.30-17.00 alle hverdage. Her skal du blot medbringe en seddel med dit ordre- eller fakturanummer på, så vi kan se, hvem der returnerer. Du skal også på forhånd udfylde en elektronisk returformular på vores hjemmeside, så vi ved, hvor pengene skal retur til.

Kan jeg bytte en vare til en anden?

Vi har ikke en egentlig bytteservice og derfor skal du, hvis du ønsker nogle andre produkter, selv ind og lægge en ny ordre på de ønskede varer og sende de andre retur.

Jeg har modtaget en gave, jeg ønsker at returnere

Du kan sagtens returnere gaver hos os. Det du har brug for, er blot et ordre- eller fakturanummer fra den person, du har modtaget gaven fra. Hvis du har modtaget en uønsket vare i gave og dermed gerne vil returnere den, skal du ind på vores hjemmeside og udfylde en elektronisk returformular - her har du også mulighed for at købe en returlabel. Her kan du ligeledes vælge, om pengene skal gå retur til det betalingskort, der blev brugt ved købet, eller om du ønsker beløbet på et gavekort. Hvis du ønsker pengene refunderet til en anden konto, bedes du notere dette i feltet. Når vi modtager returpakken, kan der i travle perioder gå op til 14 dage, inden vi har behandlet returneringen.

Varer og Priser

Hvorfor er I så billige - er det 2. sorteringsvarer?

ALLE vores varer er 1. sortering. Vores priser følger markedets priser og kan derfor være en del billigere end den vejledende udsalgspris.

Har I denne vare?

Hvis varen ikke kan findes på hjemmesiden, er det ikke en vare, vi har.

Har I prismatch?

Vi prismatcher ikke. Vi har i forvejen gode priser på vores produkter og forsøger dagligt at følge markedet i forhold til priser.

Betaling

Kan jeg betale med EAN?

Ja, det kan man som offentlig institution/myndighed - 'EAN' vælges blot under 'Kontaktoplysninger' i kurven, hvorefter en faktura vil blive fremsendt efter levering af ordren.

Rabatkoder

Vi har desværre ingen rabatkoder, da vores priser i forvejen er så lave i forhold til vejledende udsalgspris. Man får heller ikke en rabatkode ved at tilmelde sig vores nyhedsbrev, her får man gode tilbud og deltager i vores konkurrencer.

Webshop/Butik

Har I en fysisk butik?

Vi er ren webshop og har kun et lager. Derfor kan man ikke komme og se varer hos os eller bytte til en anden vare.

Defekte eller ødelagte varer

Produkter der er gået i stykker

Der er altid 2 års reklamationsret på varer købt hos os. Hvis du har et produkt, der er købt hos os, der efter almindelig brug er gået i stykker eller ikke virker mere, bedes du oprette en reklamation på vores hjemmeside under punktet: Reklamation. Her skal du udfylde den elektroniske serviceformular. Vi håndterer derefter reklamationen i samarbejde med vores leverandør og vender tilbage, så snart vi har en konklusion, eller hvis vi har brug for uddybende informationer. Hvis den fejlbehæftede vare skal sendes retur, sørger vi for at fremsende en returlabel.

Transportskade

Hvis du har modtaget et produkt, som er gået i stykker under transporten, bedes du sende et billede til os på mail info@hjem.dk af det defekte produkt samt kassen, produkterne er kommet i.

Fragt

Skal jeg betale fragt?

Vi har fri fragt på ordrer over 1000 kr. med levering til GLS pakkeshop eller GLS erhvervslevering. 

Brudgaranti

Hvor er min brudgaranti?

Det er din faktura, der fungerer som dit brudgarantibevis. Ønsker du at gøre brug af din brudgaranti, bedes du sende et billede af skårene samt din faktura til os på mail.

 

Royal Copenhagen:

 

Har du købt varen inden den 1. juni 2022, er det din faktura, der gælder som dit brudgarantibevis - såfremt produktet er dækket af Royal Copenhagen brudgaranti. Ønsker du at gøre brug af din brudgaranti, bedes du sende et billede af skårene samt din faktura til os på mail.

 

Er varen købt efter den 1. juni 2022, skal du registrere dit produkt på royalcopenhagen.com senest 6 måneder fra købsdatoen. Ønsker du at gøre brug af din brudgaranti, skal du ligeledes registrere bruddet/skåret inde på royalcopenhagen.com.